Проблеми при Nissan Qashqai

Проблеми при Nissan Qashqai

Nissan Qashqai е изключително успешен градски SUV, представен през 2007 г. В интерес на истината, той е един от създателите на „кросоувър бума“, по който луднаха хиляди семейства. Идеята е да се съчетаят добър клиренс, 4х4-задвижване, икономичност и градска практичност. Все неща, които Qashqai изпълнява доста добре. Както казахме вчера, при представянето си Qashqai се предлагаше с избор от 1.6 или 2.0-литрови бензинови агрегати, както и 1.5 и 2.0-литрови дизели.

qashqai engine

Проблеми при Nissan Qashqai

През 2010 г. моделът получи фейслифт, който попромени екстериора, изчисти няколко проблема и добави екстри в интериора. Многократно сме ставали потребители на модела и смеем да твърдим, че е един от най-добрите кросоувъри дори и днес. Ето какво да очаквате все пак от градския Nissan.
Някои екземпляри, произведени между февруари и март 2007 г., имат проблеми с предното окачване. Долните шарнири на въпросните автомобили не били изцяло набити в носачите, което означава, че самият шарнирен болт може да се откачи от носача и да направи автомобила неуправляем. Добре би било автомобилът да е преминал гаранционния ремонт на проблема, но ако не е и евентуално е със заводското си окачване, имайте едно на ум.

steering column

Ако пък имате странно чувство, че воланът не е свързан с предните колелета както трябва, значи най-вероятно имате проблем с игления лагер на кормилния прът. При някои модели, сглобявани между март и юни 2007 г., се използват различна партида лагери, които заради различния размер не били затягани коректно.
Гаснене на двигателя без видими индикации? Колкото и странно да звучи, в основата на проблема може да се крие ролката на компресора на климатика. Въпросната може да блокира с времето и да накара двигателя да изгасне без повод. Обикновено въпросната ролка издава страховити звуци, така че най-вероятно ще „я хванете“ от първия път.

Имайте предвид, че някои дизелови Nissan Qashqai, произведени между януари и октомври 2008 г., имат проблеми с горивните резервоари, в частност конектор на горивната система, може да не е коректно монтиран, което да предизвика течове на гориво. Ако пък ви се случи в средата на някоя маневра да останете без хидроусилвател на волана, имайте предвид, че може да е от запушено разширително казанче на хидравличната система. Проявяване на този проблем се забелязва при модели, произведени между август 2008 и август 2011 г.

opened bonnet

Проблеми със задното окачване. Неприятно почукване от задницата, за което писахме вчера. Най-вероятният проблем са задните амортисьори, които имат тенденцията да се износват по-бързо от нормалното. Принципно Nissan са правили гаранционни подмени на амортисьори, така че може би е добра идея да търсите и такава операция в сервизната история на автомобила си.
Виждате вода в краката на шофьора и пасажера след първия по-сериозен дъжд или след автомивка? Най-вероятно уплътнението на челното стъкло е прогоряло от слънцето и е започнало да пропуска вода. Единственият начин да разрешите този проблем е специалист да свали стъклото и да подмени цялото уплътнение с ново.

Проблеми при Nissan Qashqai

Паразитните шумове продължават и в интериора. По-изтормозените екземпляри на модела, които са били в ръцете на големи семейства, ще ви образуват нерви със скърцането на пластмаси в купето. Остраняването на тези досадни проблеми може да отнеме време. Имайте предвид, че щипките на корите на вратите не се славят като най-здравите и се чупят дори от нормално затваряне на врата. Съветваме ви да не подменяте само по една-две бройки (счупените), а всички на куп на проблемната вртата. Така ще си осигурите един детайл в купето, който да не издава досадни звуци.

Ако имате проблеми или нужда от съвет, не се притеснявайте да ни питате, ще се радваме ако успеем да ви помогнем!

Виж обяви за употребявани модели на Nissan Qashqai при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

AutoCrеdit – така вече се кара!

Добави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *