Mercedes увеличава присъствието си в Китай

Mercedes-Benz_Showroom

Компанията има да догонва BMW и Audi, които продават двойно повече

Забавянето на растежа на китайския автомобилен пазар оказва слабо влияние върху популярните в страната германски премиум производители. Акциите на Daimler поскъпнаха с 3,5% на фондовата борса във Франкфурт. Това се случи, след като Mercedes публикува оптимистични финансови отчети.

Авторитетният Financial Times съобщава, че Mercedes, BMW и Audi продължават да записват успехи на китайския пазар, който е най-големият в света. В последно време обаче растежът на търсенето на скъпи автомобили в Китай се забавя.

Картинката не е особено розова за Mercedes, които са продали 138 хил. автомобила в Китай за първите 6 месеца на тази година. За този период BMW реализират 225 хил. бройки, а Audi още повече – 269 хил.

Изпълнителният директор на Mercedes Дитер Цетше неотдавна обяви, че компанията му цели удвояване на продажбите в Китай до 2015 г. За първото полугодие на 2014-та ръстът е 25%.

„В Китай Mercedes се представяше крайно неубедително, но в момента компанията е във възход, което се дължи на това, че предлага правилните продукти на правилния пазар“, коментира Стюарт Пиърсън, анализатор в Exane BNP Paribas.

Добави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *