Какво мислите за Range Rover трето поколение?

Покупка на с Range Rover AutoCredit.bg

Ще ви кажем какво мислим ние. Бихме го описали с една дума: властен. Когато се качите зад волана, ще гледате на всички от високо във всяко едно отношение. Шофьорски ориентираната позиция на седалката е с богат набор от настройки, а всичко в купето е със страхотно качество. Комфортните кожени кресла осигуряват предостатъчно място за трима възрастни. Даже сме чували изказвания, че возещи се на задните седалки се чувстват като в лимузина. Дори и отпред е така.

interior

Бензиновите V8-ци и TD6 турбо-дизелът идват от Jaguar и BMW, затова няма да ви убеждаваме, че са добри. Всеки, който е карал подобен двигател, знае колко балансирани и приятни са. Да, заради масата на Range Rover не се усещат особено силни, но и за там има версия: V8 Supercharged. Независимо, че „крещи“ колко е мощен, той също може да осигури плавно и спокойно пътно поведение, а управлението е изненадващо добро.

range rover V8 engine

В Range Rover можете да пътувате цял ден. Няма да имате нужда да спирате, за да си починете, тъй като купето е прецизно изолирано от всякакви външни шумове. Най-големият проблем ще е разходът на гориво, но ето поводи за спирания за тоалетна, например. Другата прекрасна черта на Range е, че цял ден можете да покорявате диви места, до които повечето стандартни 4х4 джипки няма да успеят да стигнат. В крайна сметка Range Rover представлява интересна смесица между лимузина и могъщ оф-роудър.

range rover rear end

Бихме предпочели 4.4-литровия V8 независимо от лакомията му за гориво. Да, дизеловият агрегат ще е по-щадящ портфейла, но дори и TD6 няма да е толкова икономичен, колкото очаквате. 4.2-литровият V8 със суперчарджър е уникален двигател с адски много мощност и въртящ момент, но е доста по-скъп за поддръжка и експлоатация.
Нивата на оборудване започват от SE, допълнено от HSE, и завършват с Vogue. Бихме избрали SE с кожени седалки, климатроник, електрически стъкла, лети джанти и богат набор от асистенти за безопасност. Сателитната навигация (стандартно вграждана във Vogue) е екстра, но не сме сигурни дали си заслужава. Обърнете внимание дали автомобилът, който оглеждате, има паркинг сензори, защото наистина ще ги оцените.

range rover

Като цяло, Range Rover не е хапка за всяка уста. Ако нямате достатъчно пари, за да си купите подобно возило, по-добре се преориентирайте към по-евтино, тъй като и разходите по експлоатация и поддръжка няма да са от най-приятните. Голям плюс е, ако успеете да поддържате качествено такъв модел автомобил, тъй като ще задържи пазарната си стойност доста по-висока.
За съжаление, колкото лесно звучи, толкова е и сложно да се поддържа добре Range Rover. Имайте предвид, че никога не трябва да си позволявате употребата на евтини части и консумативи, защото най-доброто (от лошите неща), които могат да последват, биха ви излезли два пъти по-скъпо за оправяне. Оказва се, че Mercedes ML, BMW X5 и Audi Q7 са доста по-евтини за поддръжка. Задължителната застраховка ГО и доброволното каско също няма да са евтини, както и данъците в общината. Като добавим и разхода на гориво, за който говорихме по-рано, нещата съвсем отиват в графата „скъпи“.

range rover offroad

Третото поколение  Range Rover е представен в началото на 2002 г., но според нас остава най-добре конструираният Range до ден днешен. Сериозни проблеми и „детски болести“ не са индикирани. За всеки случай обаче изисквайте пълна сервизна история на конкретния автомобил, тъй като е много капризен откъм поддръжка.
Всички Range Rover-и са били предлагани с автоматични трансмисии, които като цяло са доста здрави, но имаме данни за няколко малки проблема, които са създавали. Принципно трябва да са били поправяни по гаранция, затова търсете подобна операция, отразена в сервизната книжка. Гаранционно са били сменяни и задните светлини на по-ранните модели заради проникваща в тях вода, така че може би е добре да обърнете внимание и на тях. Електрониката и софтуерът в Range Rover не правят кой знае какви проблеми. Да, понякога може да получите предупреждение, че някоя крушка на стоп или габарит не свети, но тя реално да е изправна. Доста често с рестартиране на двигателя нещата се оправят. Ако това не свърши работа, проблемът може да е по-сериозен и по-скоро да е породен от недобре свършен ремонт.

offroad

Освен всичко не забравяйте да проверите за оф-роуд поражения по „корема“ и окачването. Да, Range Rover може да покори всеки баир или да мине през някоя река, но не е танк и често бива надценяват от ползвателите си.

Добави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *