ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

И така… дойде времето за първата нощ с „нашата“ Е90-ка. Оказа се, че е доста приятно фотогенична на фона на красивите светлини в центъра на нощна София. Продължителната разходка из града с цел „просто да се повозим“ се получи ужасно приятна под приятния акомпанимент на озвучителната уредба.

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

Споменах ли, че Logic7-ът е блестящ?! Да, такъв е наистина… Открих опцията да си „налеете“ колкото музика искате във вградения хард диск. Супер удобно и лесно е посредством който и да е от USB входовете или CD/DVD плейъра. А освен това има опция и за възпроизвеждане през AUX-IN, така че програмата е пълна.

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

 

Надали се съмнявате, че атмосферата, създавана от амбиентното осветление и уредите е изключителна, характерно за всяко BMW, а стегнатото окачване и шумоизолациите поемат уверено несъвършенствата на столичните улици и павета. Възможно е на някой от вас возията да се стори малко прекалено твърдичка, макар и конкретната кола да е със стандартното окачване, а не с дори по-твърдото от М Technik. Това обаче ще е търсен ефект, ако сте се насочили към динамичен седан от BMW. Неприятни шумове и усещания в пътническия отсек не се долавят, но понякога в Е90 може да се натъкнете на неприятно поскръцване от окачването. Общо взето, докато е дребно и рядко, не се захващайте с отстраняването му, че ще ви струва много нерви, докато се уточни точно от кой детайл е.

Неизбежно обаче тук започваме и с недостатъците, които няма как да не съществуват. Един такъв детайл например за мен е ужасното разположение на копчетата за управление на стъклата. Когато в един момент свикнете те да бъдат разположени около скоростния лост (както бе в предишните поколения на 3-та серия), ще искате да обесите този, който ги е преместил на вратата!

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

Кой по дяволите си държи ръката на вратата, докато кара, че да му е удобно това разположение?! Да приемем, че при автомобил с ръчна предавателна кутия, особено в града, където наистина ще ползвате прозорците и предавките си, ръката ви е около скоростния лост през 40% от времето. Ако прекарате другите 40% върху вратата, кога държите волана?! Нелепо е, наистина… и то при положение, че самите BMW са го измислили преди години и са намерили най-готиното място за тези неща, сега изведнъж решават, че вече не е готино. Ами не ме кефи така!

И отново се връщам към готините неща. Естествено, в света на „умните“ телефони, моята машинка „умря“ в началото на вечерта, а предвидливо BMW са се погрижили да ми продадат оригинално USB зарядно за запалка, с диодче, светещо в BMW стил и направено така, че да не пречи на нищо. За целта в подлакътника са оставили и един 12-волтов изход като за запалка, в който това зарядно си намира чудесно място, а кабелчето, което ще включите в него, си седи скрито и се показва само ако искате да „цъкате“ по телефона си.

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

Естествено, ако ще се наслаждавате само на карането, можете спокойно да го зарежете дори изцяло скрит в отделението в средната конзола и да ползвате чудесната интеграция на мобилния си телефон в системата BMW Connected Drive.

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

Така ще можете да водите разговори, без да си отмествате ръцете от волана или iDrive контролера. Самият pairing процес е много улеснен и бърз, а системата ви синхронизира списъка с контактите и всичко е на няколко клика разстояние в различните менюта.

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

ДА ЖИВЕЕМ С… BMW E90 /ЧАСТ 2-РА/

Недостатъците на дългите предавки, за които споменах миналия път, и които осакатяват донякъде динамиката на автомобила, тук не се усещат, тъй като двигателят има много приятен въртящ момент в целия оборотен диапазон и динамичното придвижване сред трафика не е никакъв проблем дори и от 1500-2000 об./мин. Тук в града е и единственото място, където може да си пожелаете колата да е с автоматична предавателна кутия, защото – особено в трафика – в един момент става досадно конвенционалното потегляне, изискващо намеса на левия крак на шофьора. Както ще стане ясно следващият път обаче, търпението ви ще бъде възнаградено, когато излезете да покарате.

И така, първата „интимна“ нощ също премина потопена в приятна близост и усмивки от наслада. Е… нищо и никога не е идеално, но дребните недостатъци на Е90-ката за мен поне засега са съвсем пренебрежимо малки. Вече планувам следващите пътувания до интересни места, та… се надявам скоро да мога да ви споделя още неща около отношенията ни.

AutoCredit – така вече се кара!

Добави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *