7 скъпи и трудни за обслужване автомобили, които въпреки това си струват

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили - AutoCredit.bg

Те са страхотни, но само до момента, в който трябва да влязат в сервиз. Тогава майсторите ги гледат със свъсени очи и на финала представят дебели сметки. Това са 7 коли, чието сервизиране е малък кошмар, но въпреки това си струват.

Fiat Coupe

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили - AutoCredit.bg

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили – AutoCredit.bg

Това италианско купе има противоречив, но все пак привлекателен дизайн от Pininfarina. Двигателите са надеждни и жизнени, но обслужването им е малък кошмар. Смяната на ремък при 5-цилиндровите модификации включва разкачането и местенето на целия двигател с крик, за да може работата да бъде свършена след точно 58 операции. След като те бъдат извършени, моторът ще тиктака като часовник.

Виж обяви за Fiat Coupe от 1500 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Audi A6 Allroad

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили - AutoCredit.bg

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили – AutoCredit.bg

Allroad Quattro са страхотни кросоувър комбита, но ако трябва да смените водната помпа на дизеловия и надлъжно разположен V6 двигател, трябва да сте подготвени. Стартираме със свалянето на фаровете и това е само загрявка, тъй като следващата процедура е отстраняването на предната броня. Продължавате с радиатора и вентилатора към него. След това е ред на ангренажния ремък и тук трябва да фиксирате всичко, защото грешките след това се заплащат скъпо. Едва тогава стигате до водната помпа. Дружески съвет – ако сте стигнали до водната помпа, сменете и термостата.

Виж обяви за Audi A6 Allroad от 5200 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Porsche Boxster

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили - AutoCredit.bg

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили – AutoCredit.bg

Това е най-достъпното модерно Porsche със задно разположен двигател. За съжаление, двигателният му отсек е като сутиена на Доли Партън – силно препълнен. Освен това е неудобен за каквито и да било манипулации и това далеч не е само защото е изцяло покрит с пластмасов капак. Ако трябва да смените свещите например, ще трябва да свалите задните гуми и да работите през калниците, тъй като заради спецификата на боксерния двигател, свещите му са отстрани. Всичко това е в комплект с кръгли гумени уплътнения и капачки, които често пъти сдават багажа и от тях се лее масло.

Виж обяви за Porsche Boxster от 12000 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Smart For Two

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили - AutoCredit.bg

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили – AutoCredit.bg

Още един симпатичен автомобил, чието обслужване е малък кошмар. Причината е в микроскопичния турбо двигател, сбутан между задните гуми. За да смените термостата, трябва да го отделите от купето и да го пуснете с малко надолу. Това ще осигури необходимото пространство за работа. След това процедурата е относително стандартна, като не трябва да забравяте да върнете двигателя на мястото му.

Виж обяви за Smart ForTwo от 1700 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Pontiac Firebird

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили - AutoCredit.bg

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили – AutoCredit.bg

Тази кола, както и Chevrolet Camaro от същите години е построена върху четвъртото поколение на F-платформата на GM. Тя има печална слава сред механиците, които обслужват такива коли поради семплия факт, че имат (относително) малки двигателни отсеци, които трябва да поберат тлъсти и архаични мотори. По тази причина, моторът стига почти до контролното табло като най-сладкото от всичко това е фактът, че част от свещите му са буквално в таблото. Процедурата е възможна, но трябва да сте готови да оставите кокалчетата на пръстите си без кожа.

Виж обяви за Pontiac Firebird от 6000 лв. при нашите партньори Mobile.bg и финансирай с AutoCredit.

Subaru Outback H6

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили - AutoCredit.bg

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили – AutoCredit.bg

6-цилиндровите боксери на Subaru са страхотни двигатели. Имат страхотен звук, достатъчно мощност и са изключително надеждни. Но след някоко десетки хиляди километра и те имат нужда от нова водна помпа или пък от обтегачи и водачи на веригите. А това е малък кошмар, който включва сваляне на акумулатор, всмукателен колектор, източване на маслото и антифриза, сваляне на капак, фиксиран с цифром и словом 50 болта и едва след това може да смените съответните части. Събирането на всичко това изисква специален силикон на Fuji и много търпение.

Виж обяви за Subaru Outback от 2000 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Audi S4

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили - AutoCredit.bg

7 скъпи и трудни за обслужване автомобили – AutoCredit.bg

Когато Audi стартират продажбите на S4 през 1999 г., много бързо биват застигнати от недоволни собственици, които трябва да платят 31 часа труд в оторизиран сервиз за смяната на ангренажния ремък. Това са 4 работни дни на един механик, през които той трябва да разглоби предницата и половината двигател. През 2004 г., Audi решават да заменят ремъка на S4 с ангренажна верига, като идеята е тя да не се обслужва през целия живот на двигателя. Реалността обаче изисква нейното обслужване и дори подмяна, но за сметка на това тя е съвсем близо до преградата на пътническия салон, което означава само едно. Познатото разглобяване на цялата предница.

Виж обяви за Audi S4 от 5800 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Добави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *