5-те най-евтини модели на Ferrari

Според популярното твърдение, ако не можеш да си позволиш скъпо Ferrari, със сигурност няма да можеш да си позволиш евтино такова. Обикновено притежаването на нов или реставриран класически модел от Маранело изисква поне шестцифрена банкова сметка, а евтините употребявани модели не се славят с добра репутация. Факт е, че е можеш да си ги позволиш, но също така е факт, че скучен масов седан е по-бърз от тях на светофара, а евентуален ремонт струва колкото същия скучен масов седан. Подбрахме петте най-евтини употребявани модели на марката, които е хубаво да избягваме въпреки привлекателната им цена.
Dino 308 GT4 (цена в САЩ: около 25 000 евро)
Dino 308 GT4 e най-близо до класическите Ferrari-та, но колата дори не се казва официално Ferrari. Истинските фенове биха обърнали демонстративно гръб на всеки, който нарече тази кола с името на любимата им марка. Базовият бранд Dino е кръстен на един от синовете на Енцо Ферари, който умира от тежко заболяване през 50-те. Колата има четири седалки и средно разположен 3.0-литров V8 двигател, а дизайнът е дело на Bertone.
Ferrari 400i (цена: около 28 000 евро)
За тези, които държат Ferrari-то им да има минимум 12 цилиндъра, вариантът за евтина покупка е само един – 400i. Това е безкрайно интересно спортно купе, което на пръв поглед изобщо не прилича на Ferrari. Поддръжката на сложния и изключително деликатен V12 мотор с четири разпределителни вала се смята за сбъднатия кошмар на всеки собственик. Повечето пристигат с 3-степенен автоматик на General Motors, а по-рядко се срещат модели с 5-скоростна трансмисия.
Fеrrari 348 (цена: около 35 000 евро)
Почти никой не помни 348, което до голяма степен се дължи на факта, че по същото време на пазара излиза Honda/Accura NSX, която съвсем заслужено отмъква цялата слава и внимание. Моделът от Маранело е критикуван жестоко за сериозното си недозавиване. Мнозина определят 348 като провал, а причината е, че моделът е създаден след великата ера на карбураторите и преди навлизането на изпитани модерни технологии. По-разсеяните биха го сбъркали с легендарната Testarossa, а по-практичните биха се зарадвали на огромния избор на пазара в Европа.
Ferrari Mondial (Цена: около 20 000 евро)
Откритата версия на Mondial все още е единственият кабриолет с четири седалки и средно разположен двигател в света. Кабриолетът и “T” версиите струват над 30 000 долара, но ранните Coupe-та могат да бъдат купени за по-малко. 3.0-литровият V8 двигател произвежда 214 к.с. за шофьора, както и многоцифрен приход на любимия му механик.
Fiat Dino Coupe (Цена: около 30 000 долара)
Най-евтиното Ferrari от 60-те изобщо не е Ferrari. Задвижва се от същия V8 двигател като легендарното Dino 246 GT (600 000 долара), но може да бъде открито за 20 пъти по-ниска цена. Безспорно най-добре звучащият Fiat в историята.
За колата, която искаш, може да помислиш още сега с AutoCredit.bg