5 коли под 7000 лв., в които ще се влюбиш заради рали миналото им

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

Те нямат почти нищо общо със състезателните си събратя, но състезателните им успехи имат силата да вдъхновяват

Рали спортът е странно нещо. За разлика от Формула 1, колите, които участват там, изглеждат познато. Те могат да бъдат видени по улиците, макар и в доста по-”цивилно” облекло. Всички си даваме сметка, че състезателните машини нямат нищо общо с колите, които производителите предлагат на пазара, но също така би трябвало да си даваме сметка, че спортът е школовка. Това означава, че компаниите черпят опит от състезателните отсечки, който впоследствие, или поне част от него, влиза в употреба при конструирането на серийните модели. Точно заради това решихме тази седмица да подберем 5 коли, чието име свързваме с ралитата. За горна граница на цената избрахме 7000 лева, а за да е по-интересно, филтрирахме предложения с мощност от 120 к.с. нагоре.

Subaru Impreza

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

Ако има автомобил, който е неразривно свързан с автомобилите, то това със сигурност е Subaru Impreza. За това са виновни легенди като Колин Макрей, Ричард Бърнс, Петер Солберг и други. Но не това е най-важното в случая. Impreza е емблема за адекватно 4х4 задвижване, както и за издръжливи боксерни двигатели. Моделът се предлага като комби, седан и хечбек, но която и от трите версии да изберете, знайте, че ще трябва много да се постараете, за да затънете в кал, сняг, чакъл или каквото и да е. Impreza дава независимост, но трябва да се внимава с двигателя, който е скъп за поддръжка, заради необичайното разположение на цилиндрите.

Виж обяви за Subaru Impreza от 2300 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Citroen C2

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

C2 е герой от по-ниските състезателни класове в рали надпреварите. Въпреки това е любимата машина на много пилоти. Предлага се във версия VTS със 120 к.с., която е чудесна градска осичка, предлагаща всичко необходимо за приятно забавление на някоя планинска отсечка. Задвижването е предно, а мощността е предостатъчна, тъй като купето е доста леко. В резултат на това интериорът е малко тесен, а багажникът на практика е несъществуващ. Но какво значение има това, след като на таблото светва специална лампа, подсказваща ви кога да превключите. Точно като в състезателен автомобил.

Виж обяви за Citroen C2 от 3200 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Ford Focus

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

Любимата играчка на рали легендата Колин Макрей няма как да не фигурира в днешната група от интересни автомобили. Това е един от малкото европейски (защото е проектиран в Кьолн) хечбек модели, който разполага с независимо задно окачване. Задвижването отново е предно, но благодарение на двата носача отзад, преодоляването на завоите е по-прецизно и приятно. За съжаление, при обикновения Focus много прилики със състезателните машини няма, но от друга страна на пазара се предлагат ST и RS версии, които са истински спортни машини за улицата.

Виж обяви за Ford Focus от 2000 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Toyota Celica

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

Испанската легенда Карлос Сайнц обожава Toyota Celica. Ние пък я харесваме, защото е японско купе, което стои много добре на пътя, изглежда добре и е повече от издръжливо като техника. Петото и шестото поколение на модела се предлагат както с предно, така и с двойно задвижване на колелата, а за около 3000 лева на българския пазар може да се открие запазен екземпляр, който след лека ревизия на двигателя ще ви служи вярно и ще ви забавлява години наред.

Виж обяви за Toyota Celica от 2000 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Citroen C4

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

5 коли под 7000 лв. с AutoCredit.bg

Френският рали гений Себастиен Льоб дължи четири от деветте си световни титли във WRC на Citroen C4. Серийният вариант няма нищо общо със спецификацията, която доминираше по отсечките, но пък остава в историята като безкрайно интересен автомобил. Визията му е доста смела дори днес, скоростомерът е разположен по средата на таблото, а средната част на волана не се върти заедно с обръча. По този начин французите твърдят, че се подобрява безопасността, тъй като в случай на нужда, въздушната възглавница винаги е в оптимална позиция за запазване на вашето здраве. Плюс това моделът се предлага с мощни и икономични HDi турбодизелови двигатели.

Виж обяви за Citroen C4 от 5490 лв. при нашите партньори Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.

Добави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *