10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

Всяка компания прави грешки, дори ако се казва Ferrari, BMW или Pagani

Някои от най-известните коли в света имат своята малка тайна. Все се намира някоя странна версия, която да развали вкуса в устата на феновете. Интересното е, че подобни грешки правят не само посредствените фирми, но и някои от най-влиятелните производители. Всичко това ни провокира да извадим 10-те най-лоши версии на иначе успешни автомобили.

10. Ferrari 208

10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

За да предложи на своите клиенти по-изгоден автомобил с по-нисък данък, Ferrari решава да монтира 2.0-литров V8 двигател в иначе страхотния си модел 308. Миниатюрното моторче произвежда едва 155 к.с., което е смехотворно, за което и да е Ferrari от тази епоха (70-те и 80-те години на миналия век). В крайна сметка, през 1982 г. италианците снабдяват мотора с турбокомпресор, който увеличава мощността до по-достойните 220 к.с.

9. BMW E39 525TD

10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

BMW E39 e любим автомобил на хиляди хора по целия свят, особено във версията си M5. Германците обаче се постараха много, за да развалят доброто впечатление, пускайки на пазара версия с 2.5-литров турбодизелов двигател, генериращ едва 114 к.с. Резултатът е голям, немощен и неикономичен автомобил.

8. Базовото Subaru Impreza

10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

Великото си име Subaru Impreza дължи на шест букви – WRX STI. Въпреки славното си рали минало и всички позитиви, произлизащи от него, базовата версия на Impreza е по-скучна и от следобеден турски сериал.

7. Nissan S130

10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

Nissan S30 e брилянтен автомобил, който успешно се съревновава с най- добрите коли в Европа през 70-те. За нещастие обаче моделът еволюира в бавния и муден S130 (продавал се е в Америка като Datsun 280ZX).

6. BMW E46 M3 SMG Convertible

10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

Мнозина казват, че BMW E46 M3 е “каретата на Господ” – заслужена титла, но не и от тази версия на колата. Кабриолетът е по-тежък и нестабилен от купето, а автоматичната трансмисия SMG разваля усещането зад волана.

5. Pagani Zonda R

10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

Pagani Zonda R със сигурност е умопомрачително добър за каране автомобил. Проблемът е, че колата не може да се кара законно по обществената пътна мрежа, а изпускателната й система е твърде шумна за изискванията на голяма част от пистите. За какво ти е кола, която на практика не можеш да ползваш?

4. Jeep Wrangler 2WD

10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

Wrangler със само един задвижващ мост е подходящ за хора, които се интересуват повече от това как изглеждат, отколкото от това, което са в действителност. Марката Jeep е създадена с идеята за 4х4 проходимост, затова е жалко да видим емблематичния й модел със задвижване само на задния мост.

3. Zastava Yugo

10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

Оригиналният Fiat 127 e страхотен малък автомобил. Когато той се превръща в Zastava Yugo обаче, колата губи целия си чар и се превръща в обект на шеги и закачки.

2. Jaguar E-Type Series III

10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

Когато Jaguar представя Е-Type през 1961 г., светът получава една от най- красивите автомобили. Тя е невероятна както за гледане, така и за каране, а цената й е доста по-ниска от тази на конкуренцията. Впоследствие британците решават да заменят класическия 6-цилиндров редови двигател с V12, който вграждат в Series III. За да приеме новия двигател и да отговори на по-строгите изисквания за безопасност, конструкцията на колата е трябвало да бъде цялостно модифицирана, което е развалило всичко хубаво в нея.

1. Nissan Skyline R32 GXi

10-те най-лоши версии на велики автомобили

10-те най-лоши версии на велики автомобили

Тази кола заслужава да бъде на първо място в нашата класация, защото не заслужава името Skyline. Какво си мислите, че има под предния капак на тази машина? Не е нито 2.6-, нито 2.8-, а още по-малко 3.8-литров мотор. Базовата версия на Skyline R32 e оборудвана със скромен 1.8-литров 4-цилиндров двигател с 90 к.с.

AutoCrеdit – така вече се кара!

Добави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *